18.1.08

Weer thuis

We zijn weer thuis. Hoe fijn we het ook vonden om weer in NL geweest te zijn, het was zoals na elke vakantie weer erg fijn om weer naar huis te komen.
Wat hebben we veel gedaan en vooral wat hebben we veel familie en vrienden gezien!
Je zou toch bijna toe zijn aan een vakantie na zo'n vakantie...







De koude is ons erg meegevallen, we hebben erg genoten van de prachtige winterlandschappen.












Sander heeft vooral veelvuldig gebruik gemaakt van de klimwanden in NL. Bergen en rotsen genoeg hier in de omgeving, jammer genoeg alleen geen toegangswegen en routes.

De vlucht terug naar huis ging snel en voorspoedig. We hebben weer een tussenstop gehad in Singapore en hebben van de mogelijkheid gebruik gemaakt om nog even lekker de stad in te gaan. En natuurlijk weer te gaan zwemmen op het vliegveld.
De aanpassing naar het Australische klimaat duurde iets langer. Het is hier momenteel regenseizoen en regenen doet het! Jullie hebben vast wel iets meegekregen van de overstromingen. Het valt hier nog wel mee, tot dusver hebben ze alleen onder Sarina kortstondig de snelweg af hoeven sluiten vanwege kolkende kreken op de snelweg.
In combinatie met een temperatuur die toch een 30-tal graden hoger ligt dan de temperatuur in NL. Krijg je toch de sensatie dat je je dagen doorbrengt in een Turks stoombad, want stomen doet het als de zon doorkomt! Goed voor je huid zullen we maar zeggen... ;-)


Sander is weer erg druk met zijn werk, hij komt moe maar voldaan thuis aan het eind van de dag. Ook ik ben nog aan het werk en probeer op mijn "vrije" dagen de administratie en het huishouden weer op orde te krijgen.
Mijn zwangerschap verloopt nog steeds erg goed, nog 5 weken te gaan (als die kleine dreumes zich tenminste een beetje aan de planning houdt). Tot dusver heeft ie nog voldoende ruimte om nog lekker te draaien en te bewegen.
De zwangerschap is erg vriendelijk voor me, ik ben nog steeds lekker actief en doe nog steeds mijn drie sessies yoga in de week. Ik ben blij verrast met wat ik nog allemaal kan. Ik ga dan ook zeer positief en ontspannen de laatste weken in.

De kinderkamer is intussen ingericht en alle Nijntje rompertjes liggen gewassen klaar in de kast.
Het enige dat nog ontbrak was een tweede auto, deze hebben we intussen gevonden en zijn er erg gelukkig mee. Maak kennis met onze 3.5 jaar oude RAV4.

No comments:

Post a Comment

Thank you, for taking the time to leave a comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...