10.9.07

Whales and dolphins (Sarina Beach)

Ik heb vandaag een walvis gezien, gewoon vanaf het strand.
We zijn al dagen aan het kijken geweest vanaf ons balkon, maar tot dusver nog geen geluk.
Gister waren er ook al twee vanaf het strand gespot en wij balen dat we die net gemist hadden. Maar vandaag tijdens mijn maandagochtend wandeling op het strand dus nu ook eindelijk eentje gezien op nog geen 100m afstand.
En of dat nog niet genoeg was, een kwartiertje later zagen we een school dolfijnen, we liepen langs de branding en ze leken ons te volgen, ik denk dat als ik tot mijn middel het water was ingelopen dat ik ze had kunnen aanraken zo dichtbij waren ze!

Nog een leuk nieuwtje, we hebben een nieuw huis gevonden. De eigenaar had naar de praktijk gebeld en het huis is geweldig, oké niet zulke mooie uitzichten en geen zwembad, maar dan ook een stuk goedkoper. 20 oktober gaan we verhuizen, dus nu al begonnen met een beetje dozen inpakken.

We hebben tickets geboekt voor December naar NL en zijn erg blij met wat we uiteindelijk gevonden hebben: Brisbane - Singapore - Amsterdam. Ik ben in december 7 maanden zwanger, dus de reis zal een lange zijn. We komen vrijdag 7 December aan en vertrekken weer op 2 Januari.

No comments:

Post a Comment

Thank you, for taking the time to leave a comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...