9.7.07

07-07-07

Het was een happy day die Triple Seven. Ons eerste jubileum.
We hebben het niet of nauwelijks gevierd, meer omdat we dat soort dagen
een beetje hypocriet vinden. Alsog dat de enige dag in het jaar is waar je lief voor elkaar moet zijn en dat je alleen dan viert dat je samen bent. Dat doen we elke dag al...
Maar het is wel een leuk moment om eens terug te kijken op afgelopen jaar. Alweer bijna een jaar weg uit NL (11 juli precies 1 jaar). 3 maanden door Aziƫ backpacken onder het mom van wachten op het papierwerk, ons nieuwe leven opbouwen hier in Australiƫ. De geweldige tripjes die we tot dusver gedaan hebben, maar vooral het fantastische land wat we steeds meer thuis beginnen te noemen. Het idee om na een jaar weer terug te komen naar NL wordt hiermee behoorlijk op de lange baan gezet...
Voor het komende jaar zien we nog veel meer grote veranderingen. We gaan ze vol plezier tegemoet. Ze zeggen dat het eerste huwelijksjaar de moeilijkste is. We kunnen beiden met een grote glimlach op ons gezicht zeggen: "Bring on the next 50!".

Jan & Evelien zijn ondertussen weer thuis. Ze zijn een stuk dichterbij gekomen, wetende hoe we hier leven. Maar er is nu ook meer begrip waarom ze zover weg wonen. Vraag aan Jan wat hij van The Outback vindt, vraag aan Evelien of ze nog leuke vogels heeft gezien. Glunderende gezichten gegarandeerd!
Ik ga woensdag Paul & Margriet (mijn ouders), van het vliegtuig halen. We hebben nog een lange lijst te gaan van dingen die we nog willen gaan zien, die gaan het nog druk krijgen in hun vakantie!

Ondertussen is het hier alweer een week of twee droog, hopelijk gaan we dat nu houden. Die winter wordt tenslotte niet voor niks "The Dry" genoemd... Het gaat de komende tijd iig weer druk worden op de weg nu de boeren eindelijk de sugarcane kunnen gaan oogsten. Dat wordt weer uitkijken op de snelweg, waar de cane-train zonder beveiligde spoorwegovergang de snelweg kruist... Om over de trage landbouwmachines op de snelweg maar niet te spreken... Je kan wel stellen dat de snelweg hier toch wel een beetje anders is dan het Prins Clausplein...

1 comment:

  1. he luitjes,

    gefeeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk!!!! ....gaaf
    maar als ik het zo allemaal begrijp bevalt de outback en zitten jullie daar nog wel 5o jaar;-)

    ben wel van plan om eens gek te doen en eens een ticket alleen te boeken, alhoewel ik het wel eng vind, maar ik als ik het ga doen dan ga ik bij jullie langs .......ik laat het wel ff weten!!!cheers sjoerd

    ReplyDelete

Thank you, for taking the time to leave a comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...