2.11.06

Living in a dream




Eindelijk weer internet! Afgelopen week is geweldig geweest, de verhuizing ging snel aangezien we maar een km verderop gaan wonen. Onze dozen zijn (nog steeds!) onderweg dus behalve de afgelopen maand bij elkaar verzamelde spulletjes en onze backpacks was er weinig te verhuizen. Gelukkig kon dezelfde dag al het bed en de koelkast afgeleverd worden, dus toen kon er gewoond worden. Een dag later kwam de nieuwe bank en onze tuintafel. Voorlopig is even het geld op, maar we zijn heel erg in ons sas met onze nieuwe thuis (ook al is het nu nog met echo...).
Het wonen in dit huis is al een droom, het uitzicht is overal en verandert elk uur. 'Nachts alleen het geluid van de golven en in de ochtend gewekt worden door een kaketoe (wat kan dat beest een herrie maken!). We staan op met de zon (05.30) en gaan dan eerst een stukje wandelen dan wel hardlopen over het strand, daarna lekker zwemmen in het zwembad om weer af te koelen (best een pittige klim weer omhoog). Daarna lekker buiten ontbijten en dan moet er, in Sanders geval, weer gewerkt worden. Ik hou me tot nu toe bezig met huisvrouwtje spelen en druk internet en krant afspeuren voor een baantje. Voor de afwisseling ga ik sporten, gister mijn eerste tennisles gehad. Vanavond weer een pittige cardio-aerobics en morgenochtend yoga op het strand. Hoe fijn het ook is om lekker op het balkon een boek te lezen onder het geruis van de zee, ik zie er wel weer naar uit om dat koppie van mij weer eens aan het werk te zetten...
1 november is het begin van het schildpadden seizoen, vanochtend waren de eerste sporen van vrouwtjes schildpadden die vanacht eieren hebben gelegd al te zien op het strand. Aan de breedte van de sporen te zien, zijn het behoorlijk grote dames geweest! Lijkt me toch wel erg gaaf om een van deze zeldzame Loggerhead Turtles te zien...
Weet je? We zitten al een maand in Australiƫ en hebben nog steeds geen kangeroe/walibi gezien...

2 comments:

  1. Beste Marijke en Sander
    Hartelijk welkom in onze mooie streek. Ik heb Sander gisteren ontmoet als patient in het Sarina Clinic en was heel content met zijn mededelen met mijn klachten. Ik woon een paar stranden verder naar het norden van jullie in Salonika Beach. Als jullie ooit een wordje Nederlands (excuseer het Belgische accent!)wil praten met een engelsman dat al enige jaren hier woont mag dat altijd. Ik ben te vinden in de telefoongids. Daaaaaaag!
    Reg Hodges

    ReplyDelete
  2. Van harte gefeliciteerd met jullie vejaardag!!!!!!!! Ik hoop dat jullie er samen een mooie dag van maken. Even op de koffie komen zit er helaas niet in, maar ik zal aan jullie denken.

    Liefs,

    Diana

    ReplyDelete

Thank you, for taking the time to leave a comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...