18.7.06

Duikcurcus

Ik heb mijn certificaat voor Open Water Dive binnen.
Vanaf nu mag ik zelfstandig duiken tot een diepte van 18 meter.
Ik heb ondertussen ervaring opgedaan met 5 duiken op 3 verschillende plaatsen
rond Koh Tao. Het is echt geweldig mooi duiken hier, ik ben dan ook erg enthousiast.

In plaats van de vier dagen die ervoor staan heb ik (bij toeval) en spoedcurcus van drie dagen gedaan. Vooral de theorie was erg veel voor drie dagen, maar ik ben geslaagd met een 9,4!
Dat betekende wel dat ik Sander amper heb gezien, erg vroeg op moest en 's avonds tot laat huiswerk zat te maken. Nu echt toe aan vakantie, maar dan heb je ook wat!

We willen vanavond de nachtboot pakken, maar waarheen is nog niet helemaal bekend,
Het plan bestond om naar Krabi te gaan aangezien Sander zijn klimplannen nogal in het water zijn gevallen, echter het zuiden heeft redelijk slecht weer dus mogelijk gaan we eerst naar Laos, Cambodja en Vietnam. Op onze weg naar Maleisie komen we dan alsnog langs Krabi, hopelijk dan met beter klimweer...

1 comment:

  1. Als je maar niet naar Jakarta gaat voorlopig. Daar is een Tsunami aangekomen dus blijf er maar even weg ;)

    Huiswerk maken op je vakantie... het is toch ook wat he! Denk je van werk af te zijn, krijg je at. maar het was voor een goed doel :)

    ReplyDelete

Thank you, for taking the time to leave a comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...